راش در کلیه بیماری چه علل و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راش در بیماری های کلیوی علل چیست و چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که راش واقعا تحت تاثیر قرار زندگی مردم، حتی مردم عادی می توانند آن را تحمل کنم، به بیمار بیماری کلیوی اشاره نمی کند. تا امروز من به شما برخی جزئیات در مورد آن را به اشتراک، امیدوار است که می تواند شما را در درمان بیماری های کلیوی کمک کند.

علل راش در بیماری کلیه ها چه هستند؟

عمدتا سه علت از راش در بیماری کلیه وجود دارد:

1. سطح فسفر بالا: به شدت مختل کلیه می تواند فسفر را حذف کنید موثر است که منجر به سطح فسفر بالا. سپس، بیماران ممکن است راش بدن را تجربه کنند.

2. ساخت تا از سموم اورمی: وقتی کلیه ها قادر به از بین بردن محصولات و سموم زائد از خون، ساخت تا از سموم اورمی خواهد خارش پوست یا خارش می شوند.

3. علت اولیه: اگر بیماری کلیوی خود را با توجه به لوپوس و یا سایر بیماری های خود ایمنی، راش بدن یک علامت است که معمولا رخ می دهد است.

چگونه برای درمان جوش در بیماری های کلیوی؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که بسیاری از عوامل هستند می تواند راش در بیماری های کلیوی القاء وجود دارد، اما در واقع، علت ریشه عملکرد کلیه کم و سیستم ایمنی غیر طبیعی است. به طوری که است که می گویند تا زمانی که ما می توانیم عملکرد کلیه را بهبود بخشد و اصلاح سیستم ایمنی غیر طبیعی، پس از راش را می توان درمان می شود.

هدف سلول های بنیادی در صحیح سیستم غیر طبیعی immue، پس از آن یکی از therapis improtant ترین برای درمان بثورات در بیماری های کلیوی است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دیگر روش های درمانی مهم است که می تواند این مشکل را با بهبود عملکرد کلیه حل است.

همکاری با یکدیگر، این دو درمان می تواند کمک به بیمار بیماری کلیه یک زندگی بهتر است. اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری های کلیوی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4012.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، راش در بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: